Jul och nyår

Oh yes, jag har varit "hemma" över jul och ska även vara hemma över nyår och en vecka extra. Är ju lite hus och kattvakt. Till min älskade vän Linda med familj som just nu befinner sig i Florida, och jag är inte det minsta avis................. Hahaha, detta var ju ingen som trodde på ;)

Men jag saknar nåt.................. Grymt mkt, du fattas mig mannen. Inga namn nämnda och du som är nyfiken får väl fråga och hoppas på svar !!!!

Men nu ska jag fasen ta och sova lite, roligheter på G imorrn, får se vad som blir. Sov gott alla nu och ha ett förbannat gott nytt år, det ska jag ha <3

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »