Hej Hallå på er därute i cyberrymden. Nu ä...

Hej Hallå på er därute i cyberrymden. Nu är våran dag snart slut. Vi sitter på tåget hem nu. Dagen har varit bra. Vi kom fram som vi skulle med alla bussar vi åkte imorse. Myste med hunden, käkade på Mc Donalds. Tränade lite på roliga saker ute. Lilleman sov en stund och så har vi tittat en massa på disney. Utan dator hela dagen har jag varit. Och bara umgåtts :-) . Nu är vi på väg hem med tåg, vilket inte alls var meningen från början. Vi skulle åkt spårvagn, enkelt förklarat för barnen: buss på räls ;) . Sen skulle vi åkt med en buss ifrån nåt ställe till nils ericsson och sen vidare med nästa buss därifrån och hem till Snubbelvalla. Men nånstans på vägen blev det fel och vi missade en buss vilket ledde till att vi även missade nästa buss oxå. Men till slut nu så är vi på väg hem. Varit vaken nu sen halv sex imorse och det har mer elr mindre gått i ett hela dagen. Hemma om en halvtimme ca. Då ska det bli Kvällsmat och sängen för dom små. Sj ska jag nog mysa en stund framför tv och i gott sällskap av J :-) . Hoppas ni alla som läser oxå får en trevlig kväll.


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »