Kurser :)

Folkhögskolan fristående kurser för män VT- 11

Kurs 1

Hur man fyller på ispåsar 
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. 
950:- 

Kurs 2

WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? 
Diskussionsgrupp 
1500:- 

Kurs 3

Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? 
Och hur lägga ner den igen efter urinering? 
Mycket praktiska övningar 
2000:- 

Kurs 4

Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon? 
Lösningar och exempel på videoband. 
2500:- 

Kurs 5

Lär dig att hitta saker, börja med att ställa dem på de rätta platserna 
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner. 
Öppet forum 
1900:- 

Kurs 6

Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa 
Bilder och ljudband 
4000:- begränsade platser!! 

Kurs 7

Våga fråga efter vägen när du inte hittar 
Berättelser ur verkliga livet. 
1500:- 

Kurs 8

Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen? 
Körsimulator 
7500:- obegränsat antal. 

Kurs 9

Lär dig skillnaden på fru och mamma 
Rollspel 
1900:- 

Kurs 10

Hur man lär sig att älska shopping? 
Andningsteknik, meditation samt mental träning. 
500:-


Alla anmälningar är bindande

Obegränsat antal. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag tror att jag ska anmäla min gubbe:)på alla kurserna det kan det vara värt:D

Kul att följa din blogg, jag har också gjort gastric bypass.

ha det gott och kika gärna in hos mej/ Lotta

2011-02-19 @ 11:31:41
URL: http://lottaotommy.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »