Underbar och trevlig helg

Hejsan alla godingar som följer mig :)
I helgen har vi ju då varit och är fortfarande hos kusin Moa och sonen Adam. Barnen springer omkring och leker och jag passar på att blogga lite. Igår var vi ju på Vattenpalatset i Lerum. Det var spännande och kul må ni tro. Jag har en son som inte är riktgt riktig ;) Han bara kastade sig ner i vattnet utan att bry sig om att ngn tog emot han. En riktig blötfisk och gillar att göra grejer i badet. Åkte rutschkana gjorde han och lekte som bara den. Vatten i ögonen bekom honom inte alls :)

Alexandra däremot var lite mer försiktig och lite rädd för vissa saker, men kul hade vi och trötta blev vi allihopa.
På em när vi badat klart så skulle vi egentligen ha åkt till skopunkten. Jag har hittat ett par fina stövlar/boots där som jag ville kolla på och ev köpa, men vi hann inte. Dom stängde ju 17 och det skulle ta en 45 minuter att åka dit, för skopunkten finns ju inte i Partille. Men serru, det finns ju här så idag ska vi åka och kolla in skorna :)

Och idag ska vi oxå åka hem, Alexandra ska inte med för hon har fått en ny mamma :D hon ska stanna hos Moa haha.

Men jag tar med min lilla fina tjej hem iaf. :love:

En massa kläder har jag fått av kusin vitamin oxå så nu ska det hem och sättas ihop lite olika kombinationer av kläder :). Fick även en fin väska av henne som flitigt kommer att användas nu, haha elr kanske inte. Det e ju ett nytt moment för mig så vi får se ;)

Tack snälla  för det. Nu kommer jag bli fin :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »