Dag 1 Presentation av mig

Hej allihopa, här kommer en presentation av mig då.

Jag heter Therese är 33 år, blir 34 i april. Jag har 2 barn, Alexandra och Lukas. Dom blir 3 och 5 i mars och april. Jag e född och uppvuxen i Linköping, men har bott ca 4 år i Strömstad med min dåvarande make Fredrik. (pappa till Alexandra). Bodde även i ca 2 år i Jönköping hos min mamma under tiden jag väntade och fick Alexandra. Flyttade sen "hem" till Linköping igen, men kände att jag trivdes inte alls där längre. Visst jag har all släkt och alla vänner där men det var ngt som saknades i mitt liv. Vad det var kan jag fortfarande inte svara på. Men i juni strax efter midsommar så flyttade jag och barnen till Uddevalla. Vi trivs bra här :)

I juni 2010 gjorde jag en gastric bypass, vilket har förändrat mitt och barnens liv radikalt. Jag orkar mer och är gladare idag. Jag har hittills gått ner ca 50 kg och jag är en ny människa, både i sinnet och i kroppen, jag har börjat tycka om det jag ser i spegeln nu och ett nytt intresse har vaknat i mig. Intresset för kläder, jag har gått från strl 58 i byxor, vilket inte finns så fina och snygg. Till strl 42-44, och nu kan jag välja och vraka på snygga moderna och beväma byxor. Har även fått modet att ta på mig en klänning och tycka om det jag ser.

Och nu till veckan ska jag få börja att jobba oxå, ngt som jag länge hoppats på och som nu går i uppfyllelse :)

Lite om mig, vill du veta mer så var inte rädd, fråga på :)

Kommentarer
Postat av: Moa

gud så stolt jag är över dig!

2011-01-22 @ 10:09:22
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »