Dag 10 - 10 låtar som får mig att känna på 10 olika sätt

  • Last Christmas med George Michael. när den börjar spelas det börjar det närma sig jul :)
  • BodyBounce med Akon år mig att vilja äga dansgolvet och verkligen vilja dansa skiten ur mig sj :P
  • Cruel Moon med GlasVegas får mig alltid att tänka på min vän Mattias. Det var han som visade mig den låten och trots den e lite deppig får den mig att tänka på en god vän
  • Dreams med the Cranberries får mig att tänka tillbaka på tider som varit
  • Hollaback Girl med Gwen Stefani får mig alltid att tänka på mitt och "lilla" Daniels korta men intensiva kärleksaffär... Skulle gärna vilja träffa honom igen
  • More than words med Rave Allstars får mig att tänka på disco, rave och dans :P
  • När jag lyssnar på en viss låt med Barbados tänker jag på min första make Fredrik
  • Mikas Lollipop då tänker jag på min älskade vän Tudis Rudis. :love: forever in my heart pullan ;)
  • Ted Gärdestads, jag vill ha en egen måne har oxå en speciell betydelse för mig, även där e min darling T inblandad :P
Kommer sen tyvärr inte på flera tankar till musik så får bli endast 9 låtar, jag fuskar lite ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »