Måndag igen :)

Så var det måndag igen, helgerna går ju så fort. Och denna helgen har varit helt fantastiskt bra. Fastän att lilleman ännu har sina koppar kvar har vi haft det bra. Vi har bara myst och varit. Ätit lite god mat och en MASSA godis. Har haft besök av en kompis så vi käkade mat och tittade på inception.

Har blivit ganska mkt film denna helgen. Twilight eclipse, Inception och Avatar


Igår var oxå en bra bra dag, träffade en ny bekantskap :)

Och idag e vi hemma en sista dag för att imorgon komma igång med verkligheten igen efter sjukdom och alla helger. Praktik och förskola, och så ett tandläkarbesök oxå :(

Kommentarer
Postat av: sofia

Helgen går alltid FÖR fort anser jag haha, hemskt anser jag då, härliga filmer du valde där, Avatar är ju underbar, massa kramar!!!

2011-01-17 @ 13:59:14
URL: http://enstorblog.blogspot.com/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »