Tisdag idag

Idag vaknade vi halv nio, med lite småpanik, för fia skulle vara klar till tio i nio, då skulle hon få gå med Carina och Christina till dagis. Upp, tvätta sig lite och klä på sig. Lite frukost och sen mera kläder på sig :)

Iväg kom hon iaf och jag o lilleman stannade hemma. Ingen mjölk hemma så kaffe har inget blivit på hela dagen :(
Men jag klarar mig, vi fick brev idag, det innehöll visst lite pengar :bigeyes: och en inköpslista så vi e nu på väg att gå till Willys.


Säg aldrig ngt till mig om du sen inte står för det....
Jag blir bara sååå ledsen då. Håll käft ist och håll förväntningarna nere.



Well, dags att gå ut en sväng

See ya



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »