Hej hopp i galopp

Har ni alla det bra i sommarvärmen?? det har vi. Igår fick barnen plättar gjorda utan ägg, det smakade väl sådär men barnen gillade det så vi kör på det till lunch idag med. Lika bra så vi får i oss ngt att äta. Känns inte som att man varken kan elr vill stoppa för mkt i magen när det är varmt ute. tur det att vi drikker bra då iaf :)
Idag har vi varit på vårdcentralen med lukas, kollade upp varför hans ögon e såå röda jämt, men just idag så var dom självklart inte det. Läkarn har ju träffat lilleman innan så han tyckte inte det var ngt större fel på han. vi skulle avvakta och se.
Vi var i slottskogen i förra veckan, lägger upp lite bilder från det sen
Och jo en sak till som jag e riktigt glad för. Lilleman börjar intressera sig för pottan nu mer och mer. Igår och i förrgår var han helt utan blöja hemma och kissade på pottan. Det kom även en massa bajs, så jag tror det börjar lossa nu :)
YeeY vad jag är stolt :D

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »