Stockholm var det ja

Tror ni inte att jag missade tåghelvetet imorse. Det lämnade stationen en minut före avgångstid.... Sitter nu på tåget mot GBG för att försöka att komma ikapp men det är fan inte lätt. Sjukhuset har inte öppnat ännu så dom får jag inte fatt i. Känns ju ganska meningslöst för mig om jag inte får komma nu när jag fixat med det mesta. Jag och min sabla otur, alltid är det ngt som ska krångla. Så bor du i GBG och har en bil att låna ut elr vill ut och åka kan du/ni hojta till lite. Jag skulle behöva vara i sthlm till kl 10. Just nu är det en omöjlighet men problem är till för att lösas :D

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »