Guten morgen alles

Nu har barnen fått komma till dagis igen och vi börjar kommain i bra rutiner för det. Ikväll vill dom ha mig på jobb och likaså imorrn kväll, kan bli svårt att lösa, måste hitta en barnvakt bara. Inte det lättaste när jag inte har för många vänner i stan här, men jag hoppas.

Nu ska det intas lite frulle här för sen ska jag iväg till vc och ta bort stygnen och så kanske en tur ner på stan och även in på simhallen tror jag. E såå sugen på att simma idag elr ngt annat gött för kropp  själ. Så jag önskar er alla en bra dag så hörs vi ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »