Idag har jag och mina bustroll haft en hel...

Idag har jag och mina bustroll haft en heldag i trestad center på 3stad lekland. Det tyckte dom var riktigt kul. Inte som stora busfabriken som vi är vana vid men ändå tillräckligt för att ha kul och få en hel dag att gå ;) . Vi har även ätit mat här. Barnen åt pannkakor såklart :-) och jag åt fish and chips, en barnportion men jädrar vad mkt det var på den. Lämnade hälften av all pommes iaf. Mättande och gott. Och så hade dom ju billigt godis här oxå :-) . 4.90 hg ville dom ha för det så nu har vi köpt varsin påse med gotteri :-P . Min kommer nog att räcka längst då jag inte äter alls som förut. Men en bit elr två ibland kan vara gott. Mest saltlakrits i den påsen ;-) . Nu sitter vi och väntar på bussen hem, vi sitter i busskuren. Det är riktigt skönt ute idag. Tror vi stannar i lekparken en stund när vi kommer hem om det är lika gott hemma :-) . Barnens dag idag . Ikväll sen blir det en film och slappa i soffan. Lite tvätt som ska vikas och lite disk bara. Sen e det slappa som gäller . Hur har eran dag varit. Bara så ni vet så kommer jag inte klippa av mig håret. . . Blir bara så frustrerad på det ibland. Men färga det ska jag göra :-)


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »