Oj oj oj om jag har massor att skriva om. ...

Oj oj oj om jag har massor att skriva om. Nu har jag iaf fått mina delegeringar och kan jobba en massa utan hinder. Veckan har börjat bra iaf. Två dagar av fem bokade ännu. Antagligen blir även helgen bokad :-) . Vi har även hunnit med en släng av magsjuka. Barnen, inte jag :-) . Och så har vi varit i Vattenpalatset i Vänersborg och badat. Bilder finns men kan ej lägga upp från mobilen då dom inte finns i den. Dom kommer senare. Men jag föredrar Vattenpalatset i Vänersborg framför Vattenpalatset i Lerum. Det var roligare för barnen dar. Finns en rolig bassäng där med djur och aktiviteter :-) . Nu e jag helt slut efter en hel dags arbete och städ hemma. Lite middag strax sen tar jag tidig kväll. Somnar troligen före CSI till och med. . . ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Haha, somna till CSI är en klassiker här hemma!

Har lagt till dig med nu... =)

Trevlig kväll!

2011-03-07 @ 17:22:25
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »