En härlig helg och nu är det måndag

Hej på er alla som nu kan tänkas läsa blaskan här ;)
I helgen hade vi ju besök från GBG, min goa kusin Moa och hennes son Adam. Dom kom på fredagskvällen och stannade till söndag em. Vi var iväg till lekparken i stan ett par timmar under lördagen, vi hade matsäck med oss, plättar :) och så kollade vi lite i affärerna på stan och handlade lite på Willys. Väl hemkomna igen blev det en riktigt slapp och ysig kväll framför tv. Vi kollade lite film, Dumma mig och så en film för oss vuxna när barnen somnat. No strings attached.

På söndagen tog vi det ganska lugnt på morron och under resten av dagen med för den delen. Det var ju inte världens bästa väder, det regnade och var lite grått och trist.

Nu står vi i startgroparna för att dra till dagis, och jag ska sen ut och promenera en timme elr två . Och sen ska det läsas lite. Frukost har vi pillat i oss oxå, mannagrynsgröt. Mätta i magen och glada för det fina vädret idag ska vi nu ge oss iväg.

Ni alla får ha en bra dag.....





Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »