Ögon idag och kul besök till helgen!!

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att jag har promenerat i en timme. och så har jag varit på ögon med Alexandra idag. Har gjort div tester, har även fått droppar och nytt recept på nya glasögon. ska bli intressant att se vad för bågar hon väljer denna gången till sina glas :) Med bamse på kanske elr ngt annat fint. Får väl bli i helgen elr i nästa vecka vi åker och kollar på det. För i helgen kommer vi nog att få fullt upp ändå :). Min kusin Moa kommer ju hit med sin lille Adam, barnens syssling. Jag tänkte att vi då ska hitta på lite roliga saker. Först på lördag ska vi ner till stora lekparken i stan, dom ska tydligen ha lite "kalas" där, med hoppborg och annat skojigt. Och en dag tänkte jag att vi ska åka till Emaus. En bondgård med massa djur och sånt.

Och nu ska jag göra en sallad och njuta av, har en känsla av att den lagom är klar till CM. Har för vana att äta till dessa program. Tur man inte e känslig :D


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »