Seg lördag

Idag e det segt och trist här. Jag orkar ingenting idag känns det som. Har varit vaken vid 02, 04 och vid 06 inatt/morse. Hela dagen blir förstörd känns det som. Men nu dricker jag iaf lite uppiggande kaffe för barnen har snart städat klart sitt rum så ska vi ta med oss lite matsck och dra iväg till lekparken i stan. Den är stor och där finns det många roliga saker :)





Bilder från i somras därifrån och så en bild jag snott så ni ser hur det ser ut med alla saker :)



Så ha nu en bra dag alla så får vi se om det kanske blir ngt mer senare :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »