Trollboda

Nu har nästan hela veckan som vi har varit i Linköping gått. Herrejösses vad tiden går fort ibland. Well, well vi har det bra iaf hemma i trollboda med älskade Linda och lilla Lovisa. Och i lördags när vi var ute så var vi hemma redan kl 02, det var såå tråkigt ute. Bara småbarn och gamla gubbar kändes det som. Men här e en bild ifrån kvällen iaf, på mig såklart haha


Igår var vi iaf ute i Gistad och besökte mormor och morfar. Det var trevligt, men dom ville nog helst att vi skulle ha stannat kvar där över natten, men vi "bor" ju hos Linda denna veckan så vi stannar här tills vi ska åka hem tror jag. Vi får se vad som händer. Linda och barnen hade bakat muffins tills vi skulle åka dit och så hade dom dekorerat dom med lite glasyr. Såhär fina var dom :)


Och så igår kväll så hade jag och Linda lite spakväll, vi la en ansiktsmask och blev så fina, haha, a'la träsktroll. Kolla denna då
Riktigt gott var det och huden blev underbart fin och ren. Och så har ju denna söta brud lärt mig en ny ovana :). Tv i sängen och så kex och mjölk ;), men vanor e ju till för att brytas så när jag kommer hem blir det nog inga kex i sängen haha.....

Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Härligt att du bjuder på dig själv! :)

2011-11-18 @ 23:16:07
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: Tudegård

Mera kex i sängen åt folket!! Hahahaha

2011-11-23 @ 00:31:43
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »