God morgon på er alla :-) . Idag var jag v...

God morgon på er alla :-) . Idag var jag verkligen uppe till halv sex :-o haha. Meningen är ju att jag ska upp då dom dagar jag jobbar men det brukar inte bli så. Men idag du, halv sex var jag ur sängen. Första jag gjorde var givetvis att gå ut i köket och dra igång kaffet. Vilket egentligen tog slut igår :-( . Men burken var proppfull imorse med kaffe :-). Jag har sån tur att ha såna fina vänner som fixar grejer till mig :-P . Nu sitter jag på en buss på väg mot Skogslyckan idag. Arbete 7.30-12 . Lite lagom tid tycker ja Hehe. Efter det sen så har det äntligen blivit dags för provtagning idag :( . Vi får se vad dom säger sen. Jag hoppas på det bästa, vi åker ju till Linköping nu i veckan så det får inte vara för allvarligt. Då måste jag ju hem igen. Får ringa läkarn i slutet på veckan och se. Trots att jag lyckades ta mig upp i tid idag och tre koppar kaffe på morgonen så är jag fortfarande jättetrött. Tänk att bara få krypit ner i sängen igen och myst en stund till under täcket ;) . Men Ikke sa nicke. Nu är det jobb igen som gäller. En annan sak jag har funderat lite på är hur i sjutton det kan finnas så mkt snor i den lille näsan. Jag snöt mig för en halvtimme sen, nu är det lika fullt igen :( . Ja ja. Mysterium. Framme vid jobbet nu. Bara slappa en stund innan jag börjar :-) Ha nu en bra dag alla, det ska jag försöka med.


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »