Denna vecka så långt

Hej hopp i galopp på er alla fina därute som kan tänkas titta in på bloggen min. Denna veckan har varit ganska bra hittills. Förutom att jag saknar finaste J

I måndags så hände det inte alltför mkt här hos oss, elr jo faktiskt så gjorde det de. jag var iväg i badhuset och simmade. Om ni bara visste vad skönt det var att få komma i vattnet och känna att det är ngt på gång nu förutom alla promenader och småträning hemma med motionscykeln. I tisdags så jobbade jag hela dagen, igår så var jag iväg på blåkulla med en kompis och tränade i deras friskvårdslokal. Det var riktigt skoj, många fina och roliga maskiner fanns det där. Så dit går jag mer och tränar, det bästa med det hela var ju att det kostade gratis :)

Efter träningen så käkade vi mat i restaurangen på blåkulla. Potatis stekt fisk och remouladsås. Riktigt gott var det. Och så gör dom eget bröd där oxå, det smakade bara så gott. Mörkt och gott. Lingonbröd tydligen. Äter gärna fler gånger där jag :) (Och för er som inte vet så e blåkulla kommunhuset här i Snubbelvalla som jag pratar om ;) )

Var även ner på stan en sväng och hittade denna fina:

klickar du på bilden blir den större

Idag har jag varit och simmat igen, gott gott :), blir sim imorrn med. Idag har jag gjort ngt om jag inte alls trodde var möjligt skulle ske alls, jag har köpt blommor :O haha. fina rosa såna och så lite krysantemum.

Bild kommer här:

Likaså denna kan du klicka på för att få större

Har även städat en massa idag, sånt man inte tänker på som vanligstäd då man dra fram snabeldraken och så. Städat hela toan,skurat ur badkaret, skurat alla golv tills ingen smuts alls fanns kvar. Satt blommorna på plats i fönstrena och grejat en massa med ungarna när dom kom hem från dagis.

Vid läggdags och då jag skulle ta på Lukas blöja för natten så ser jag ngt svart som sitter i ljumsken på han och såklart e det ju en liten fästing som sitter där, han hade även en uppe vid halsen, dock väldigt mkt mindre än denna i ljumsken. Mammas lille stackare, det gjorde visst ont att ta bort den, och jädrar så seg den var att få väck, den höll sig verkligen fast där. Men nu så e båda borta och inga rester kvar nånstans, mao fick jag bort allt.

Nu sover dom sen ett par timmar tillbaka och nu tänkte jag avsluta denna kvällen med ett par timmars pluggande, jag har ett ämne som ska vara avklarat till imorrn så kanske dags att kolla lite på det. ( jag e nästan klar, två uppgifter kvar bara, har jobbat med detta under sommaren lite fram och tillbaka) och sen kommer det nya ämnet att dra igång, antingen social omsorg elr så blir det social psykiatri, beror lite på vilken ordning lärarn vill ha det. Och så funderar jag även på om det kanske ändå skulle vara käckt att läsa sjukvård. Då dom börjat ringa lite därifrån och vill ha in mig där.

Så, nu e det dags för lite läsande här, ha en fortsatt trevlig kväll alla. Det ska jag ha med mina böcker :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »