Det blev av iaf =)

Som ni säkert vet så skulle jag igår ha varit iväg på en träff med trevliga tjejer som gjort samma op som jag. Vi skulle äta middag och bara svamla en massa. Det såg ganska mörkt ut hela tiden för jag hittade ju ingen barnvakt. Men till slut så löste det sig iaf. Min kusin Moa kunde iaf sen visade sig. Så efter att vi varit på Uddevallahems jubileumsdag så gick vi hem och packade och drog iväg. Vi var framme i GBG till 16.30. Mot Partille och lämna barnen, prata lite och göra sig iordning inför kvällen.

Skulle ha varit till Mölndal till 18 men med kommunala medel och lite dåliga tider så var jag framme till 19.10 ist. Det var ett glatt gäng som mötte mig vid bussen är jag kom och sen fick jag ett gott glas vi när jag väl kom till Lena. Massa prat och riktigt god mat. Vi tjötade om det mesta och visade varann före och efter bilder från vår "resa". Det var skillnad som natt och dag på oss.

En bild som togs på mig igår blev jag så nöjd över, det riktigt lyser över mig. Se själv :)
Nu sitter jag hemma hos Moa, har druckit lite kaffe och ska väl strax stoppa i mig ngt att äta. 06.30 vaknade ungarna här, så jag e ganska glad att jag inte var ute igår mer än på den trevliga middan med tjejerna :)


Kommentarer
Postat av: Lenita

guuud vilken skillnad det är på dig o som du skriver det glöder om dig här du ser verkligen ut o må jättebra!

nu är det som o se en helt annan människa!

ta gärna en efterbild nu! =)

2011-09-04 @ 10:06:36
URL: http://liemel.blogspot.com
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »