En vanlig tisdag elr kanske ändå inte :)

Idag är första dagen vi är hemma igen efter vår vistelse i Linkeboda under en veckas tid. Idag har barnen varit på dagis 9-14, sen drog vi upp till grannen där det skulle lekas och ätas tårta :). Och så bestämde vi oss även för att detta var en pizzadag haha. Så barnen fick en Talo att smaska på, medan jag testade ngt nytt, en räkrulle. Nåt som min goa granne bett dom härnere på pizzerian att tillaga, för det har dom gjort på andra pizzerior och det tycker dom om.

Och den var faktiskt kanongod, ska äta den sista biten strax till kvällsmat :) Och för att inte snacka om tårtan, den var ljuvligt god ;)

Tack Anne för en supertrevlig dag. Ikväll nu ska det vikas tvätt, håret har färgats, jag står i valet och kvalet om jag ska klippa det....

Men nu ska det vikas lite tvätt och så fixas inför morgondagen då barnen ska på utflykt med dagis, ut och åka båt och så bada i havet. Det blir grejer det.

Kommentarer
Postat av: Sessan1

Ojdå låter inte kul med hjärtesorg, vad har hänt??

Det är inte så bra med mig. Vi har fått dåliga nyheter i familjen tyvärr.

Hur är det annars med dig? VAd hittar du på??

Svar: Nej jag var förlovad men förlorade han, jag var lite dum och vi kunde inte reparera det hela..... Och nu e jag ensam igen. Sånt e livet, meningen är nog att jag ska vara ensam resten av tiden jag har kvar kanske.. Vad för dåliga nyheter har ni fått om du vill berätta?? skicka mail om du inte vill kommentera, elr bli vän med mig på facebook så kan vi ta det där. Annars e allt jättebra med mig, dottern har börjat skolan och nu ser det ut som att jag snart får ngt att göra om dagarna ist för att bara gå hemma
Therese Gustafsson

2012-08-02 @ 23:32:35
URL: http://sessan1.blogg.se
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »