Hejsan svejsan

Då var denna helgen oxå slut. Den har varit helt ok, bra och mysig med barnen de små :). I fredags tänkte jag ju att mina älsklingar skulle få vara uppe lite längre, det var ju trots allt fredag. Men lilleman som har varit lite halvkrass under veckan så vi har varit hemma ett par dagar i omgångar sa kl 20: mamma jag är trött och vill sova. Jaha ja tänkte väl jag så glatt, vet ju hur det brukar bli, han lägger sig, leker lite med sina bilar en stund och kommer sen upp till oss.

Men jag gick förbi 5 minuter senare och då hade den lille faktiskt stensomnat :). Mammas lilla hjärta var trött . Alexandra däremot, hon var inte alls trött utan var uppe tills kl var närmare 22.30. Men gud så bra tänkte jag stilla och tyst :) då får ju jag lite sovmorgon på lördag..... Hahaha, det kan ni ju glömma, 8 var dom uppe och skuttade igen.

Vi hade det bra under lördagen, vi fick besök av Anne och barnen, och så var Emmelina och Angelo kvar en stund medan Anne och Tindra drog iväg till Willys och handlade. senare sen på kvällen så var Tindra och Angelo hos mig, Anne fick ge sig iväg till jourcentralen en sväng. Vi vandrade iväg till Willys vi med, haha tänk er det. Jag och 4 ungar på Willys. Kan väl bara sluta på ett sätt!!! I katastrof , men nej det gick lugnt och smidigt :)
Även denna kvällen var Lukas trött och ville sova runt 20, vilket han gjorde oxå. Alexandra och jag la oss i hennes säng strax efter 22 och vi slocknade som ljus både hon och jag. Vaknade igen runt 23 men kände mig så trött så jag borstade bara tänderna och bytte till min egna säng. Bra lördag :)

Sovmorgon nu då???
Hell No, 7!!! klev dom upp imorse.
Idag söndag så har vi städat lite, Lukas och jag städade barnens rum medan Alexandra spelade lite dataspel. Sedan bakade vi en god kaka, tills vårt besök skulle komma och vi skulle fortsätta planera för kalaset som vi ska ha den 31 mars. Sen var vi även ute en sväng med Nelly och Malin i lekparken, och tvättat har jag hunnit med oxå.

Nu sover barne, vi hann med bad, kvällsmat och lite film och saga innan det var dags att sova. Nu har jag lite egentid innan jag själv ska ta och krypa ner och försöka att få mig lite sömn jag oxå.

Ska även skriva lite mer blogg.......

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »