god lördag

inte blev det någon sovmorgon idag inte. runt 7 på lilleman in i mammas säng och täckte mig. vi låg och myste en stund. men gick strax upp. lika bra att starta dagen. körde igång bägge maskinera och drog på kaffe. och äntligen började jag med det jag tänkt göra hur länge som helst : rensa upp i alla barnkläder och sälja av med elr ge bort. behöver ju platsen till annat. när klockan var hål. elva ville Lukas ha mat. stekte plättar med banan till dom




sen kollade dom lite på en film. och jag fortsatte rensa upp och sortera. målat med vattenfärger har vi hunnit med oxå



och nu är vi hos Micke och alla barnen. mat har vi ätit igen. lite mera film emellan allt lekande och såklart lördagsgodis :-)
en bra dag helt i helgens stuk




Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »