tjabba tjena hallå

Hej påre. ligger i soffan nu och spelar chefville på datorn och skriver blogg med telefonen. har börjat att bli så trött på kvällarna. skulle allt kunna lägga mig nu och sova hela natten :-O men tänkte allt se en film innan det är dags att krypa ner. verkar som att jag fått till ganska bra sovrutiner på mig själv nu. somnar väldigt skapligt i jämförelse med innan. blir väl människa av mig med vad det lider :-)

Snart är det jul igen. vi drar som vanligt hem till släkta då. alla därhemma väntar på oss, elr ja kanske inte alla......

men men smällar man får ta. vi längtar iaf. nej god natt på er. får bli en Johan falk iaf innan Ho somnar

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »