Lördag

Idag är det lördag och den har börjat bra. Har hunnit med lite tvätt och fix på förmiddagen. Nu är fia på kalas hos en skolkamrat. Lilleman och jag häckar på McDonalds en stund. Ett happy meal till honom och en cheeseburgare till mig. Strax ska vi gå till bäcken och mata fåglarna. Och vid tre är det dags att hämta upp Alexandra och så hem och äta tacos. Efter det ska vi ut i backen och åka lite pulka.



Denna veckan har vi varit hemma. Började med misstänkt kräksjuka vilket det visade sig att det inte var. Den följdes av feber och hosta. I torsdags var han feberfri, och det planerades för skola och dagis på fredagen men nej så blev det inte . Tre på natten vaknar Lilleman med feber igen, denne gången riktigt hög. 39.3, bara inse att det inte blev nån fredag med skola då heller. Och nu denna helgen skulle barnen ha varit hos Fredrik men vill ju inte skicka iväg han om han är dålig. Och så var visst Fredrik lite dålig oxå så vi ska ta det nästa helg ist.

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »