Nytt Jobb, Nytt Boende, Ett Nytt Liv :)

Hej hopp i galopp, nu har jag jag inte skrivit ngt på skitlänge, kanske dags att göra detta nu :)
 
Nu har jag äntligen fått flyttat ifrån Uddevalla till långt ut på landet, men det är så lugnt o skönt här.
Jobb har med o får arbeta med det bästa, hemtjänsten, ska även få ett jobb av F sen där jag ska sitta med en hemsida o greja. Kan bli spännande grejer
 
Men har inte tid med att skriva mer nu, måste duscha o fixa lite, ska snart åka till Snubbelvalla för att laga bilen :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »