Dagis idag och potträning :thumbup:

Idag har min lilla älskade pojke börjat inskolning på förskolan. Jag har ju fått turen att han har hamnat på samma ställe som storasyster. Kanoners :). Vi var där mellan 10-11 idag. Han och förskollärarn lekte en massa medan jag fyllde i en massa papper och så. Det gick så bra :D Me så happy !!!

Och vet ni vad :question: Idag har min stora tjejja varit utan blöja hela dagen, och kissat bara på potta och toalett. Inga olyckor idag. Åhh vad du är duktig mammas darling.

Måste ju även få berätta att det bakats goda brödlimpor här idag och lite muffins :)



muffins först ;)



limpor sen. och så 2 till :D




Vilken tid det tog att baka dom, men det kan det vara värt. Då har vi ju iaf en massa matbröd nu :)

Som ni ser har jag lite svårt att hålla det jag skrev om här och här kan ni läsa om vrf det blir så
.

Men nu ska jag kura ner i soffan till "Cry Baby" så längesen jag såg den filmen och som jag sökt efter den. Nu äntligen har jag den i min samling :cool:

Kommentarer
Postat av: Marayah

Så duktig du är som bakat. :-)

2009-04-15 @ 07:35:42
URL: http://marko0filip.blogspot.com/
Postat av: Camiie - Snart 2-barnsmama

Igår natt så fick jag sova lite grann iaf. Sen nu inatt vart det lite mindre sömn tyvärr.

Sen hade jag inga värkar igår utan var bara jätte trött så det var ganska skönt.



Idag är jag ju fortfarande trött och har lite små värkar. Så jag hoppas på att bebis kommer väldigt snart :)



2009-04-15 @ 07:36:46
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: JENNY HSU ♥

ÅÅÅH, vad jag blev sugen på choklad muffins nu! haha... btw, superläcker header.

2009-04-15 @ 11:43:51
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Smojo

Tack för inlägget :)

Fantastiskt bra film cry baby.

Har letat utan succe i flera år tills jag för ett litet tag sen hittade den på ica av alla ställen!

Ha en bra natt :)

2009-04-16 @ 00:42:30
URL: http://smojo.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »