En sammanfattning av dagar

Då jag varit lite dålig med dom här dagarna att skriva gör jag här en snabb sammanfattning så jag kommer ikapp
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Har ju redan haft en sådan så tycker det e onödigt att svara på en till. Men iaf har samma kläder som då...'

Dag 15 – Mina drömmar -  Mina drömmar i nuläget vore att jag hittade mig ett bra jobb. Fick tag på en rejäl karl som hade ögon bara för mig och älskade mig och barnen så vi knde bli en familj och leva lyckliga. Kanske även flytta till hus.

Dag 16 – Min första kyss - var med Jonas, min första kärlek, läs här

Dag 17 – Mitt favoritminne - Oj vad ska jag skriva om här då... Har ju så många favoritminnen. Då mina barn kom till världen. Det e ju mina största och finaste minnen. Vad mer kan jag inte komma på nu.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag - Är det nånsin kul att fylla år ?? Hehe, nej vars, min favorit var nog när jag var liten och fick min fina rosa cykel av min mormor och
morfar.

Dag 19 – Detta ångrar jag - Finns nog en massa saker som jag ångrar.

Dag 20 – Den här månaden - har varit helt kass. Har fått börja en praktik som gjorde att jag fick ganska sämre ekonomi än . Kul att jag fått komma ut och göra ngt, men hade jag vetat att det skulle bli såhär dåligt så skulle jag nog fixat ett jobb kanske, Men det finns ju inga heller. Och så en massa räkningar på det. Blää
Enda ljuspunkten denna månaden är ju att det är jul och att vi får vara nere hos våran släkt i Linkeboda . Vi älskar er alla

Dag 21 – Ett annat ögonblick - får bli då när jag födde mina barn. Läs här

Dag 22 – Det här upprör mig - Alla orättvisor som finns ute i världen och runt om. Ngt mer lokalt som upprör e att jag inte lyckas hitta mig ett rejält och riktigt jobb som ger lite bättre struktur i vardagen, att få känna sig nyttig på nytt igen och veta att det man gör uppskattas så man slipper utnyttjas som man faktiskt gör på dessa praktiker som finns som vi tvingas ut på

Dag 23 – Det här får mig att må bättre - att jag och mina barn är friska och att vi får finnas för varann. Finns inget jag älskar så mkt som mina små troll :love:

Dag 24 – Det här får mig att gråta - denna passade ju inte riktigt för dagen att skriva om, det e ju julafton och en glädjens dag för familj och släkt. Men vad som får mig att gråta. Det är när mina barn blir sjuka och mår dåligt. Då gråter mammahjärtat. Även om jag ser en soglig film så gråter jag. Kan bli frustrerad ibland för att jag inte räcker till och då gråter jag oxå




Men nu då till dagen idag, det är ju julafton och snart ska vi åka till mormor Rose-Marie i Hallstra och fira jul där. Bilder kommer senare, då jag inte tagit nåra ännu :)

Så nu vill jag och mina små trollisar önska er en God Jul



Kommentarer
Postat av: Malin

ÖNSKAR DIG O DIN FAMILJ EN RIKTIGT GOD JUL!

KRAM M

2010-12-24 @ 14:26:04
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Vet inte om min kommentar kom fram så ja srkiver en gång till. Önskar dig o din familj en riktigt GOD JUL! Kram M

2010-12-24 @ 14:26:49
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »